Yalcinkaya07 Prima premium care çok güzel emici ıslaklık kalmıyor ama pahalı, ilk dört ay onu kullandık şimdi aktif bebek e geçtik yine de memnunum ama hafifte olsa ıslaklık kalıyor. Molfix aşırı naylonumsu ben hiç beğenemedim . Beşinci aya kadar hiç pişik olmamışlardı sleepy daha iyi diye denedim bize yaramadı haftası dolmadan aşırı pişik oldular ama kakayı bile emiyor yapısını çok beğendim belki bize yaramamıştır ona bişey diyemem 🤷🏻♀️