Kızlar bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Uzuun yıllar 2. Çocuk düşünmüyorum. Spiral taktırmak istemiyorum açıkçası özellikle o masaya oturmak asla istemiyorum. Aylık iğneler sütü etkiliyormuş. 3aylıklar etkilemiyormuş? Öylemi acaba? İğneye sıcak bakıyorum açıkçası. Birde deri altı impilant varmış sanırım. Lütfen hap veya spiral harici korunanlar memnunmusunuz özellikle sütü etkilememesi lazım. Bana yol gösterin lütfen