Kızlar desteğinize, fikirlerinize, önerilerinize ihtiyacım var. Oğlum 6 ay 23 günlük ve doğduğundan beri memede uyuyan bi bebecik. İlk ay meme reddi yaşadık, emmeye dönsün diye çok çabaladım ve atlatınca ne kadar meme o kadar iyi mantığıyla ilerledim. İyi kötü gündüz ve gece uyku saatlerini bi düzene de oturttuk. Ama aylardır geceleri sık sık uyanıp emmek isteyip emmeden de uyumamasını aşamıyorum. Önceleri 2-2 buçuk saatte bir uyanır, emer, uyumaya devam ederdi. Ama son birkaç haftadır saat başı hatta bir haftadır da yarım saatte bir uyanıp emmek istiyor. Uyanmak da değil, uyku arasında ağlama ya da inleme şeklinde. Ben bu durumdan kendimi suçluyorum çünkü ne zaman uyansa stres olmasın, ağlamasın, uyanık kalmasın, belki korkmuştur, belki de susamıştır diye düşünüp hemen emzirmeye geçtim. Başlarda yorgunluk, uykusuzluk çok vurmuyordu. Ama artık dayanılmaz olmaya başladı. Gece uykusuz olunca gündüz de oğluma verimsiz olmaya başladım çünkü gücüm gerçekten yetmiyor. Ağustos sonu okullar da açılıyor, bu şekilde gece uykusuz gündüz okul sonra evde bebeğimle nasıl olur ayrı bi muamma. 🤦🏼♀️ Eşimle kendimizce çözüm bulmaya çalıştık, her seferinde beni istemesin diye yatağını babasının tarafına koyduk. Ama o da işe yaramadı, adam uyutmak için helak oluyo aylardır. Üstüne üstlük gündüz de saat başı meme istiyor. Aç tok fark etmez ne zaman versem emer. Ek gıda tadımlara geçtik ama tadımları reddediyor, ağzını açıp memeye saldırmaya çalışıyor. Ve ben bunları hep geceki meme bağımlılığına bağlıyorum. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Gelişimi iyi olduğu için gece emmesini bırakmamı önerdi doktorum. Fikir olarak da ‘Seni biraz tanıdıysam aynı odadayken emzirmeden duramazsın. Bence birkaç akşam bebeğinle odanı ayır, senin kokunu aldığı için o kadar sık emmek istiyor.’ dedi. Doktoruma güveniyorum açıkçası ama ya bebeğim bensiz babasıyla uyuyamazsa diyorum. Gerçi ben aşırı terlediğim ve oğlumu da terlettiğim için gündüzleri de genelde babası uyutuyor. O kadar çok karıştım ki. Şuanki halimiz iyi değil bunun farkındayım. Bebeğim de ben de babamız da sağlıklı uyuyamıyoruz. Siz nasıl çözdünüz bu işi? Su vermekten bahsedenleri okumuştum burada ama bu sefer de su içmeye alışırsa da onun için uyanırsa diye düşündüm. Diş ya da atak dönemlerinde illaki ihtiyacı olacak bana ama bunlar dışındaki gecelerde bu çocuğun uykuya da ihtiyacı var. Fikirlerinizi, önerilerinizi bekliyorum. 🙏🏻