BeybininAnasi Merhaba. Kızıma doktor arayışındayım ve epey pimpirikli biriyim 😅 medicalpark bana epey yakın. Oradan şükrü yener veya gafur doğdu’ya giden, memnun olan/olmayan varsa bana yazarsa çooook müteşekkir olurum ❤️
Balteknem BeybininAnasi gafur dogdu gorunce bir sasirdim dalga mi geciyolar nasil post deyip giridm ustte kalsin🤣😃
Vedatvedat Şükrü Hoca bizim için ve tartışmaya açık bir hekim değil. İşine çok hakim birisidir. asla gereksiz tetkik istemeyen güleryüzlü bir hekim. Gönül rahatlığı ile yavrunuzu emanet edebilirsiniz.
aysegundogduu 2 doktoruda denedik ve sonunda şükrü hocada karar kıldık.Şükrü bey gereksiz tahlil istemiyor, antibiyotik çok mecbur kalmadıkça vermiyor.Tavsiye ederim