rabia-44 Arkadaşlar calpol vb ilaçlar buzdolabında mı veya dışarda mı konulmalı çünkü ilaçların üzerinde 25 c altında yazıyor ayrıca buzdolabında saklamayınız diyor ve şuan ev 27 derece falan nasıl saklamalıyım şimdiden teşekkürler
Mom104 rabia-44 buzdolabında saklıyorum 14 gün geçtikten sonra hap harici (damla ve şurupları) imha ediyorum
Ates_mami rabia-44 açıldıktan sonra 25 derece altı oda sıcaklıgında. Ve açıldıktan 15 gün sonra kullanılmıyor.
rabia-44 Mom104 teşekkür ederim ya banada dedi eczacı 14 günden sonra kullanma diye ama etrafımdakile 3 ay falan kullanıyorlarmış başka bir eczacıda dedi kullanabilirsiniz diye çok kafam karıştı 🤷♀️
Mom104 rabia-44 lise 1. sınıfta tarihi geçmiş majezik yüzünden ölümden döndüm midem yıkanıp 2 gün yoğunbakımda kaldım o günden beri ilaç konusunda çok hassasım ilacı açtığım günün tarihini etiketler üstüne yapıştırırım 14. gün ilaçlar çöpe gider
89Kbr Banyonuz diğer odalara nazaran daha serindir yeriniz varsa dolabın bi kenarına iliştirin ilacı hem ışıkta almaz hem de 25 derecenin altında olur diye düşünüyorum