ssemashn 20.06.2020 içimden geçen tarihte doğdu bal oğlum 😍 gaz sorunumuz olmasa çok daha iyi olacağız 😑
eylulmin BuketBudak happymom da haziran anası diye takılıyordum kızım 31 mayısta doğdu bir günle kaçırdım 😂
sevgiic BuketBudak 25 haziranda dogum yapacaktim normalde oglum biraz aceleci davrandi 15 mayista dogdu ☺
Cur_cun Okyanusdabianne 26 haziran doğum yaptım kızım oldu çok gazımız var sürekli ağlıyor göğsümü tutturamıyorum sürekli hava yutuyor sizde durumlar nasıl 😢😢😢
Okyanusdabianne Cur_cun ağlayınca verme göğsünü sakinleşsin öyle ver Hindistan cevizi yağıyla karnına masaj yapabilirsin
Nazlimom Cur_cun aynı gün doğdu benim kızım da çok gazı var gündüz hiç uyumuyor gece de sürekli mizmizlaniyor çığlık çığlığa agliyor. Ağlamaktan morardigi zamanlar oluyor napicagimi bilmiyorum gerçekten 🥺
BuketBudak Bizde kabızlık başladı. Normalde hergün 1 kere kaka yapardık. Hipp organic combiotic kullanıyorum. Gece ise anne sütü sağıp 90 cc veriyorum 2 kez. Normal mi bu durum. 2 ay aşısında gelirsiniz demişti doktorum o yüzden daha 14 gün var.
MugeAtlas BuketBudak ben de mama ve anne sütü beraber veriyorum. Akşam ve gece mama veriyorum 90cc.biogaia kullanıyoruz biz, sabahları aynı saatte kakasını yapıyor. Günde 1 ya da 2, doktorumuz normal demişti