BuketBudak Merhaba Güzel Anneler Ben 5 Haziran’da doğum yaptım. Haziran ayında doğum yapan anneler toplaşalım sohbet edelim birbirimize fikir verelim.
Cur_cun Okyanusdabianne 26 haziran doğum yaptım kızım oldu çok gazımız var sürekli ağlıyor göğsümü tutturamıyorum sürekli hava yutuyor sizde durumlar nasıl 😢😢😢