minikdavsanim Bunu yaşayan varmı?? Ne zaman bebeği emzirmeye başlıyorum çok yoğun mide bulantıdı başlıyo 30 saniye içinde geçiyor vedd aniden çok susuyorum emzirmeye başladığımda🙂
Mom987 minikdavsanim Benim de ilk zamanlar bulanıyordu. Hamileyken çok mu mideniz bulanmıştı. Gerçi ben çabuk açtığımdan bulandığını düşünüyordum.
BoncukAnnesi minikdavsanim bu durumu bende yaşıyordum sürekli midem bulanıyordu sanırım tansiyonum şekerim fln düşüyor ondan oluyor Dedim zamanla geçti
Rainnn minikdavsanim Oglum 17 aylık oldu hala da midem bulanır emzirmeye başladığım andan bırakana kadar. 🙄