Sinem26 Yurtdısında yasıyorum burda bıtane arap cok yaslı bı adam sunnet yapıyor hıc guvenmıyorum herkes sıkayetcı baskada yok oglumda ıkı ay sonra ıkı yasına gırıcek turkıyeyede gelemıcem doktorlar 2ve 6 yas arası kesınlıkle önermıyor kacırdım yanı bende dıyorum 6yasından sonra sunnetını yaptırsam cocukda ne gıbı zorluk cekerım hem aılemın yanında kestırırım dugunude yaparım
Mom104 Sinem26 benim oğlumda kasımda 6 yaşını dolduracak nasip olursa ocakta yaptıracağız bi sıkıntı olacağını sanmıyorum
Enesenemir Sinem26 iki oğlum var biri 5 aylik diğeri 7.5 yaşında oldu hiçç sıkıntı yapma gayet de güzel oluyor.biri hiç anlamadı diğeri psikolojik olarak çok hazırdı hiç zorlanmadık.
d12-r23 Sinem26 bizim burda bu kadar bırakmazlar yazık bilinç altında kalır çok geç bnce biz 40 kı çıkınca yptrdk
Sinem26 Mom104 burda goruyorum herkes 40lıyken yaptırmıs bende panık oldum gec kaldım dıye akılları erıcek işde naptınız bana demesse ıyı 😞
Sinem26 d12-r23 yurd dısındayım ah turkıyede olsam yaptırırdım bı tane doktor var hem yaslı hemde covıtlılerın en cok bulundugu hastanede gıderım bıde vırus kapar gelırım
Enesenemir Sinem26 ikisi de genel.hic sıkıntı yaşamadık sadece büyük oğlum saçmaladı biraz uykulu uykulu konustu😁ne dediginden haberi yok.sabah oldu öğleye çıktık 3 güne kadar iyilesti ikisi de.
Sinem26 Enesenemir önemlı olan ıyı hazırlamak cocugu ozaman siz kurulmussunuz hayırlısıyla bıde bız atlatsaydık
Enesenemir Sinem26 hiç gözünüzde buyutmeyin.hepi topu 1 hafta kestir,bitsin,eski haline dönsün.buyukler daha çok hazirlaniyor hatta sabırsız oluyorlar çünkü arkadaşları sünnet olduğu için büyük oğlum hep ben ne zaman sünnet olucam diye sorardı.
deryardakayra Ben büyük oğlumu 7 yaşında yaptırdım hiç de bi şikayetimiz olmadı çok çabuk iyileşti çok şükür
Sinem26 d12-r23 hastane cok karısık yabancıların oldugu yer cogu vıruslu orda tedavı oluyor esımde bu salgında hastaneyemı gıdılır dıyor