Merhaba sevgili anneler. Bebegim beş aylık. Yabancı kimi görse çığlığı basıyor ve çok korkuyor. Durum hep böyle. Babaannesine halasına olsun uzun zamandır gormynce birden görünce içten bir şekilde ağlamaya başladı. Zor susuyor kendine geliyor. Genelde sakindir bebeğim. Ama yabancilari görünce öyle yapıyor. Ne yapacağım bilemiyorum dışarı çıkarmaktan korkar oldum disariyi cok sever heycnlnr mutlu olur inceler sadece yanına yabancı gelip sevmeye kalkisnca öyle yapıyor ..Sizde durumlar nasillll🙂🙂🙄🙄😪