Erva-mm 40 gün emmedi bebeğim şakır şakır sütüm var di sagmayı bıraktım göğüsleri yumuşadı bebiş doymaz oldu 😔 nedenini bilen var mi 🤔 sağmaya başlasam fayda edermi
Deletedmom311 Erva-mm bebek emmesi daha fazla süt üretyormuş sagmaktan ama elektrkli sagma maknesi deneyin bi de , 40 günde terbiye oldgnu duymadm gögsn bilemedim canm
Busuu Erva-mm bol su bol emzirme ve sağım yap canm artar memelerdeki mantık arz talep meselesi gibi çok tüketim olursa üretimide artırır ama en önemlisi sütüm az die düşünme kendini etkilersin
Aselask Erva-mm göğüslerin yumuşamış olması sütünün az olduğu anlamanı gelmez ki bebek emdikçe tazesi gelir diğer şekil dolgun olduğunda bebek onu bitirine kadar yenisi eklenmez
Mavibattaniye Erva-mm terbiye olmustur uzulme ve sagmaya devam et ve yediklerine dikkat et en onemlisi de Hergun coook fazla su ic sagildikca uyarici oldugundan sut uretimi oluyormus