Kaanaltay ikizannesi10 sonradan başlaması baska nedenden yada geçici olabilir biraz sabretmeniz tavsiyem bio gaia kullandık ilk iki ay faydası hafif oldu tamamen engellemedi her bünyede farklı etki gösterebiliyor…
Esrayy ikizannesi10 7. Ayda cıkması tuhaf gecicidir belki biz biogaia aldık baya faydasını gördük şişe bitince gaz sorunu da bitti şükür
Canan1dan2 ikizannesi10 bence sen direk tane kimyon yap hem kendin hemde bebeğe içir canım artık büyümüş rahatlar
aksu5334 Muskatı bıçakla toz yapıp su yada süt yumuşatıp verebilirsin. Biz onla atlattık damla yaramamıştı
Asil1234 Sab simplex bebeğim gazdan kıvranırıyordu resmen başta sabah akşam oğlen kullandık bır hafta sonra sabah akşama indirdim öneririm inş sizede iyi gelir
Asil1234 ikizannesi10 bebekten bebeğe değişiyor demekki bizde cok işe yaradı gaz cok zor cidden inş azda olsa azalır ınş.
Dgndrmz ikizannesi10 metsil kullanmıştık biz ama ilk 3 ayda kullanmıştık suan işe yarar mı bilemiyorum