Arkadaşlar kızıma ilk adım ayakkabısı aldım ama bir çoğunda 19 dan başlıyor 18 çok çok nadir o modelleride ben beğenmedim. Haliyle biraz büyük oldu sizce iade mi edeyim yoksa seneye olur mu dursun mu ? Seneye yazın 1,5-2 yaş arası olmuş olacak. Bu yaş aralığındaki bebeklerin ayak numarası kaç ?