Synmannesi inşallah faydasını görürsünüz bir de alışma gibi bir durum söz konusu değil canınızı sıkmayın bebeklerimiz daha küçük olduğu için kendi başlarına yapamıyorlar belli bir zamana kadar bu ilaçlar destek amaçlı zaten bebeklerimiz büyüdükçe bunu kendileri öğrenecek ben ilacı 1 aydan fazladır kullanıyordum daha yeni kestim bir kaş gün oldu ve gözlemlediğim kadarıyla şu an sıkıntısı yok sizinki de geçer Allah’ın izniyle