Kızlar bugün 9 gün oldu doğum yapalı , bebeğim hep bu saatlerde huysuzlanıyor, altını temizliyorum emziriyorum, gazını cıkarıyorum ama ağlamaya devam ediyor. Yine meme veriyorum bu sefer kusuyor, uykuya dalmada zorluk yaşıyor emzik veriyorum, dalıyor ağzından düşüyor sonra yine ağlamaya başlıyor.. sabaha kadar sürekli böyle oluyor 😔 başına gelen var mı çözüm önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻