Arkadaşlar sütüm oldukça yeterli olmasına rağmen ve bebeğim her istediğinde ikiletmeden emzirmeme rağmen bebeğim 2. Ayında 800 3. Ayında 700 gr alabildi. Bunun git gide azalmasını tabi aşırı hareketli olmasına da bağlıyorum ama insan içten içe 1 kiloya yakın alsa diye düşünüyor. Doktoruma sorunca kızıp yeterli kilo aldığını ve kilo takıntım olmaması gerektiğini söylüyor.
Emzirme sıklığını arttırmadan sütün besleyiciliğini nasıl arttırabilirim sizce?