Rzgrkbr Aranızda hala regl olmayan var mı. 9 ay oldu hala olmadı doktorum adet söktürücü verdi ama hala eriyorum reçete de ise emziren anneler kullanmasın yazıyor :(
Zeytin_gozlum Rzgrkbr canım ben 11. Ayda oldum. Emzirenler biraz geç oluyor demşti doktor bana hatta bi sene bile olmazsan bile normal dedi☺️
Yorumcuanneyim Doğumdan sonra adet olmama süresi 1 buçuk yıla kadar sürebilir. Mesela emzirmekte adeti geciktiriyor imiş.
History_teacher Rzgrkbr doktora gitmedim çünkü emziriyorsanız normal dediler şuan düzenli oluyorum mesela