Bebeğim 11 aylık. Doğuştan hipotiroid hastası. Tsh değerlerimiz her ay 1.5 çıkıyordu iyiydi bu ay 0.82 çıktı doktor acth bakcaz obur ay dedi başına gelen var mı böyle bişey bebeğime bişey olmamıştır değil mi korktum çünkü. İlaç euthyrox 25 mcg içiyoruz hafta içi 1 haftasonu yarım