Aselinannesii6 4.ay aşımızı olduk aşının yapıldığı yerse apse gibi şişlik oluşmuş kızımda normal mi bu durum
Mom0870 Aselinannesii6 soğuk uygulama yapabilirsiniz ✨💕 ağrısı olduğunu düşünüyorsanız calpol verebilirsiniz bizim 6. ay aşımızda olmuştu
Aselinannesii6 Mom0870 öyle bi ekstra huzursuzluk yok sadece elime dokununca şişlik geldi sormak istedim teşekkür ederim cevabınız için🥰