Ardenylcnky Hazır süt için bence erken diş döneminde iştahsızlık çok normal. Kızım 10ay 19günlük geçen haftalarda sadece emiyordu asla ek gıda yemiyordu resmen ama dişler patlayınca normale dönüyor zamanla merak etmeyin çoğu bebek diş döneminde iştahsızlık çekiyor maalesef.Artık yesin diye hipp in kavanoz mamalarından bile aldım biraz onlardan yiyordu kayısı armut elma püresi.2-3 kaşık yese seviniyordum yani 🤷🏻♀️Daha yeni düzeldi,pankek omlet,köfte ya da sebzeleri parmak şeklinde haşlayıp falan önüne koyuyorum istediği kadar yiyor ya da 2-3 parça alıp bırakıyor…En sevdiği şeyleri vermeye çalışın,koyun önüne ne kadar istiyorsa o kadar yesin oynayarak bir iki lokma bile kardır👌🏻🌸