Arkadaşımın 1,5 yaşında ikizler var ikisinin de vajinasında yapışıklık olduğunu fark ettik. Normalde kzlarda iki delik olurken onlarda tek delik var başına böyle bişey gelen bilen var mı acaba. Yarın doktora gidicez ama yinede burda da bi sormak istedik