BabyLinda merhaba herkese, 4aylık kızım var. geçen gece bir sinek hepimizi ısırmış. En çok kızımı ısırmış. 6 yerde iz var. Ne yapabilirim bunlar için? Kaşınıyordur büyük ihtimalle. Varsa öneriniz beklerim.
Zerr BabyLinda iz için değil de kaşınmaması şçin ben kendime de sabun sürüyorum. Kuruyunca kaşınmıyor.
Neriman2020 BabyLinda Bize dr.muz ve hemşire arkadasim FENİSTIL VEYA STİLEX JEL önerdiler ikisini de aldm. Fenistil kullandm baya rahatlıyor hatta emzirdgm icn bende kullandm iyi gelio
osibrabia BabyLinda ya benimde oglumu cok isirmis hayir bi de bi kac tane de degil heryerini isirmis pislik.bugun oglumun intikamini almak icin yakalamaya calistim ama ortaliktan kayboldu simdi oglum uyuyunca yakaliycam o pisligi.sanarsin fil kanimizi eme eme doyamadi bi turlu
BabyLinda Zerr bende muz kabuğu sürüyorum kendime. iğrenç gelebilir ama tükürükte kaçındırmıyor iyi geliyor. 🙈
Mistatul Biz trukid in stick ini kullanıyoruz çok ama çok memnunuz stoklara girdiği an bitiyor yara sinek ısırığında çok etkili
BabyLinda osibrabia ah biz yakaladık öldürdük. maşallah bizi iyi yemiş öldürdüğümüzde iyi kan çıktı rahmetliden