Reynizz ilk gunler olmasi normal ama her bezinde varsa doktora danisin mutlaka. Bizim 2.gun olmustu bir bezinde. Doktor normal demişti. sürekli olursa sıvı , gıda eksikliginden olabiliyormus. Benim oglum 4 aylikken tekrar oldu her gun 1_2 bezinde vardi idrar yolu enfeksiyonu cıkti. Yani birden fazla nedeni olabilir. Geçmiş olsun