Tospik42 Bim e gelen bu derin dondurucuyu tavsiye eder misiniz? Kullanan yada bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
Betul055 Tospik42 dondurucu özelliği statik ise almaya değmez no frost olmalı karlanma buzlanma yapıyor statik olanlar
Minnakseven Tospik42 keysmart Arçelik üretimi alt üretim tabi bence başka marka alın uzun ömürlü olması için
Tospik42 Betul055 tazeliğini en iyi koruyan da statik olanmis ama dediginiz gibi karlanma yapıyor karar veremedim🤷♀️
Betul055 Tospik42 ben Arçelik’ten aldım annem anneannem de Uğur derin dondurucu aldı alırken özellikle sorduk kesinlikle no frost denildi sonradan uğraşmayın 😬