ElifAlmila kaç aylık ki benim de iki aylık olcak daha ilk ay böyle aldı da sonra azalıyor işte almaları kusması normal ya kendine sıkıntı yapma çok sık emzirmekten oluyor o benim kızda kusuyor ama ben 2 Saatte bir emzirmeye çalışıyorum üst üste emzirince emdigini sindiremedigi için istemiyor hem de gaz yapıyor oğlum da ilk aylar güzel aldı 6 Aydan sonra azalmaya başladı