İyi akşamlar herkese. Ben kayınvalideme okuma yazma öğretmek istiyorum ama nereden nasıl başlanır bilemiyorum. Burada muhakkak öğretmen arkadaşlar vardır yardımcı olabilirler mi? Yanı diyeceksiniz kursa gitsin ama okuma yazma bilmediği için utanıyor ve gitmek istemiyor. Yazdıklarımızı yada gördüklerini okuyamadığı icin de üzülüyor. Bunun icin bir kaynak bile işime çok yardımcı olur. Şimdiden teşekkürler