Omerinannesi342 Arkadaşlar salıncağında uyutuyorum öyle alıştı. Alıyorum yatağına koyuyorum uyanıyor salıncağını istiyor yine uyuyor napcam ben 😂 birde benim yanımda daha uzun ve huzurlu uyuyor suratımla falan oynuyor ama alışır diye korkuyorum 😩
Neriman2020 Yanina koyma allh korusun düşür falan (emekliyrsa) bn ocagin altini kpatip yanina tekrr gelemeden düştü gerekirse yere bi döşek vs koyun beraber orda uyuyun
Neriman2020 Omerinannesi342 Tek derdiniz bu olsun bence cok dert edilecek bisey degl. Zatrn ilk3.ay sonuna kadar alışmazlar bn ilk 3 ay hatta 4 ay kucağımdan indirmedim bazi geceler beraber uyuduk
Neriman2020 Omerinannesi342 Bu arada yürümeye falan başladığı an zaten istemeyecek sizi. Bn 4ay sonra kucaga ihtiyac ve sevme dışında almadim pek. Alışmadı da. Suan 6 aylığız bi uykuya zor daldığı zamanlar yanina uzaniyorm o kadar.(biz hic sallama falan yapmadik kucakta da krize girmedikçe uyku saati cok kaçmadıkça almiyorz. Yanina uzannca uyuyor)
Omerinannesi342 Neriman2020 benim oğlum çok gazlı bir bebekti kucağa ve sallanmaya alıştı biz 10 aylığız
Neriman2020 Omerinannesi342 Büyümüşsünüz maşallah o zaman ben daha tecrubesizim biz 6 aylığız bilgisi olan arkadaslar yazarsa daha iyi olur 😊
Omerinannesi342 Neriman2020 Estağfirullah canım, şöyle söyliyeyim bide tabi her bebek aynı değil. Diş dönemi diye bir felaket var onda ne düzen kalıyor nede başka birşey oğlum yatağında uyuyordu ne güzel 😩
Neriman2020 Omerinannesi342 Bilmez miyim. Biz 4aya girmek uzereyken ne güzel uyku egitimi vermistm mis gbide isliyrdu… Taakiii 4.aya adim atana kadar. 2 dis pes pese cikti herseyimiz altust oldu.