Merhaba kuzular
oğlum 3 aylık 🤲🏻💗 1.5 aylıkken hastanede yattıktan sonra antibiyotik sebebiyle 1 ay biogaia kullandık. Şimdi yeniden bio gaia mı alsak yoksa başka marka mı emin olamadım ..
NBL drop ve Klaire Labs önerildi. Siz hangisini kullanıyorsunuz? Ne zaman başladınız kaç damla ve memnun musunuz?