Yasemin14 3 Aylık bebeğim var ve doğum kontroL hapı aldım ..Ebem kullanabilirsin emzirirken dedi ama içim rahat etmiyor bir türlü kullananlar var mı ? Acaba süte yansırmi ? Bebeğe bi yan etkisi olurmu ..Kullananlar yorumLarlarsa mutLu oLurum ..😊
Ates_mami Yasemin14 banada sağlık ocağındaki ebe cerazette içebilirsin demişti. Çocuk doktorumuza sordum. Süte az miktarda geçiyor ama etkileyecek düzeyde değil demişti.başka yöntem denesen daha iyi dedi. İgneye hiç izin vermedi. Spiral taktırmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim 🙈
Yasemin14 carman Ben isveçte yasiyorum . Prionelle 28 die bir kombine edilmiş bir hap ..Progesteron ve östrojen hormonlarinin her ikiside var ..Sütü azaltiyormuş die okudum ama korkumdan daha içemedim . 🙁
Yasemin14 Ates_mami Ayy nasip iste canım . Demekki oLacaği varmiş .. Ilkı kaç ayLık ve ne zamn hamiLe kaldın ?☺
Ates_mami Yasemin14 büyük 3 yaşında. Küçüğü 6 aylık. Şuan da 14 haftalığım. 3 aylıkken hamile kalmışım canım