Merhaba hanımlar 💕
Oğlum küçükken almıştım fakat pandemi süreci falan araya girince hiç kullanamadık evden de pek çıkmadığımız için, şimdi büyüdü ve baston puset kullanıyorum o yüzden kangurumuzu satmak istiyorum ilgilenen olursa 🥰
169 TL’ye almıştım. 100 TL’ye satıyorum. 🌸