vera66 bebeğinizi bir kaç saatliğine güvendiğiniz birisine bıraksanız, yada babasına emanet edip bebeğiniz uyurken siz biraz yürüyüşe çıksanız bi kahve içseniz. Bazen her şeyi tek başımıza yüklenmekten omuzlarımız çöküyor sinirlerimiz yıpranıyor, ama ne olursa olsun bebeğinize ses yükseltmeyin 🍀💙🦋 en azından elinizden geleni yapıyorsunuzdur sizi çok ama çok iyi anlıyorum 🙏🏻 Anneyiz ama robot değiliz her şeyden önce insanız. O yüzden kendinize biraz nefes alma alanı zamanı yaratmalısınız 🙏🏻🙏🏻🦋🍀💙