Yetişin anneler çıldırıyorum.Bebeğim 18 aylık alerjik bir bebekti 12.Aya kadar hemen hemen herşey yasaktı 13.ayda çok şükür hepsini yendik.Sorun şuki bebeğim birçok besini reddediyor sabah yumurta yiyor içine azıcık kaşar atıyorum başka peynir olursa anlıyor yemiyor.Öğlen tarhana,bulgur pilavı ve erişte bunlardan başka asla bişey yemiyor.Meyveyi seviyor yiyor.Ama diyelimki tarhana vermedim ekmek bulup kemiyor.Sağlıklı yaptığım tüm yemekleri eliyle itiyır.Geçen masanın üzerinde çubuk kraker bulmuş oturmuş yemiş.Patates sevmeyen insan kızartmanın tadının daha güzel olduğunu nasıl anlar ya çıldıracam?Yoğurt yok,peynir yok şimdi ayrana alıştırdım onun dışında tek düze bir beslenme ne yapmalıyım sizde durumlar nasıl?