Deletedmom347 ben ertesi gün hastanede yapmıştım ilk duşumu. Bandajımı da beşinci gün çıkartmıştı (şeffaf bir bandajdı) hiç bir şey olmaz endişe etmeyin, sadece o bölgeye sabun şampuan ve lif kese yada banyo süngeri vs sürmeyin, sudan enfeksiyon olmaz. Naçizane tavsiyem, yüksek belli iç çamaşırınız varsa bir tane pedi dikiş bölgesine gelecek şekilde içeriden yapıştırın, pedin emici olan kısmı dikişleriniz hizasında olsun, böylelikle istediğiniz kıyafeti de giyebilirsiniz.