Selam kızlar
Kuzenimin erkek benimse kız bebeğim var.Aralarındaki fark 40 gün kadar.
Kuzenimin bebeği: Annesinden bir dakika ayrılmıyor sürekli dibinde olmak istiyor.Bir ortama girdiğinde biri laf atarsa ağlıyor.Kuzenim odadan çıksa ağlıyor.
Benim bebeğim: Farklı bir ortama girince insanlara dikkatli bir biçimde bakıyor pek yabancılık çekmiyor.Evde teksek peşimden geliyor ama ağlamıyor.Kalabalık ortamda birinin kucağına gidiyor sadece bana bakıyor arada Okadar 😄
Merak ettik şimdi hangimizinki sıkıntılıysa doğru yola sokmaya çalışacağız
.Buarada kuzenimin dedikodusunu falan yapıyormuşum gibi düşünmeyin beraber okuyacağız yorumları😄