İnternetten araştırdım bir bebeğin gece beslenmesini kesmek için yatırmadan önce yani gece uykusuna geçirmeden önce bebeğin karnını iyice doyurmak gerekiyormuş bu konu hakkında fikri olan var mı? diğer bir sorum ise benim bebeğim 9 aylık ve gerçekten ne bulsa yiyor hiç yemek seçmiyor gerçekten her şeyi yiyor hatta bir keresinde eline limon dilimi vermiştim onu bile yedi yani hiç ağzı yüzü buruşmadı öyle tatlı ballı ballı yedik yani bizim ağzımız gözümüz buruş buruş oldu ona bir hiçbir şey olmadı, çok yemek yiyen bir çocuk ama kilolu değil minyon tipli bir çocuk zaten ki kiloya takılan bir insan değilim sadece ne versem yiyor hiç doyduğunu görmedim ama bu konu hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum