Gokozge
26 haziranda doğum yaptım. Normalde ziyaretçi kabul etmiyorlar sanırım ama insanlar pek dinlemiyor galiba. Tek bir refakatçi kabul ediyorlar ama biz hemşireye biraz ısrar ettik eşimde rahat girip çıksın diye oda tamam ama başka kimse gelmeyecek hep böyle yapıyorlar dedi tamam dedik ama bizimkiler yine teker teker gizliden girip çıktılar 😅