12 temmuzda 27 saatlik suniden sonra spinal sezaryen oldum. Bugün 4. gunum. Her şey yolunda ama bugün bir anda yaygın bir kas ağrısı başladı. Sırt bel karın ve bacak kaslarım çok ağrıyor. Gripte olduğu gibi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Normal midir sizce?