deryatoprak Kızlar bebegım cok sık kusmaya basladı baska bır sıkayetı yok sukur meme reddi yasamaya basladık zaten cok az memede kalıyor bazen aglayarak agzına almıyor bır de kusunca hıcbır sey kalmıyor gibi geliyor midesinde.Sizde nasıl durumlar?
Balevlat35 deryatoprak Canım benim kızım da 3 ay 14 günlük ara da kusması devam ediyor sanırım fazla yediklerini çıkarıyor
Aslancikk deryatoprak Reflü su yada süt alerjisi olabilir canim..bizde kusma şikayetleri vardı doğduğundan buyana..bebek refludu tanısı konuldu.. bu de süt alerjisi..