Kızlar merhaba Oğlum 10 aylık bir hafta önce ilk defa Yemeğine domates doğrAdım o gün ve ertesi gün bir şey olmadı ondan sonraki günlerde önce ten renginde küçük sonra büyüyüp kırmızılaşan sivilceler oluştu ben domatese bağladım ama bir hafta geçmesine rağmen üzerinden hala vücudunda tek yük yine yüzünde tek tük çıkmaya devam ediyor ilk çıkan sivilceler de yavaş yavaş sönmeye başladı. Başına gelen var mı tedirgin olmaya başladım