Geçmiş olsun. Oğlum şuan 9,5 aylık
Öksürük ,balgam veya hırıltı durumlarında doğduğundan beri çörekotu yağı kullandim. 1 ,2 damla ile yatarken ayaklarının altına masaj yaptim ,ve göğsüne yine 1,2 damla ile masaj yapıp havlu koyup öyle yatirdim. 2 ,3 gün eğer çok inatçı ise balgamı 1 hafta en fazla devam ettim.bu sekildevilacsiz toparladık hep çok şükür. Eğer çörekotu yaginin yoğunluğundan tedirgin olursanız çok az zeytin yağı ile karistirabilirsiniz ben ilk 3 aylıkken öyle kullandim.ama 6 aylikmis yinede aşırı hassas cildi varsa ilk etapta z.yagi ile karıştırip deneyin derim. Ilaclarla erken yaşta tanıştırmak istemediğim için mümkün mertebe alternatif doğal ürünler kullaniyoruz
Tekrar geçmiş olsun