laura_ Bebeğim 11 aylık Dün diş patlattı 1 tane bugün ise ateşi çıktı sabah 38.3 idi şuan 37.8 dil ateşi öylemi oluyor yoksa hastneye gitmeli miyim kaldığım yerde hastne yok merkeze gitmem gerek virüs kaynıyor buralar yardımcı olurmusnz
Ftmvrs13 laura_ kuzum diş ateşi normalde 38 i geçmez ama benim kızımın dişi patlamadan önce 40 derece ateşi gördük gittik enfeksiyon dedi yani sen bence yine de götür diş ateşiyse bile için rahat eder ki ben götürdüğümde virüs hatasafadaydı ve sokağa çıkma yasağı vardı ama yine de götürdüm