Hilkat rica ederim. Aslında kortizonlu kremlerin hepsi bir anda iyi gelir tak diye geçer ama sonra hortlar aynı şekilde. Egzamayı sık duş, bol nemlendirme ile çözebiliyorsanız hiç kortizonlu krem denemeyin derim. Doktorumuz kortizonlu krem vermiyor asla. Oğluma 14 gün Zaditen içirdim ve sadece mustela ile nemlendirdim. Belki 20 günde ancak söndü ve tam geçti egzaması ama hortlaması sonrasında. Gerçi ben yediklerinden şüpheleniyordum alerjik olduğu için ama meğer terinden oluyormuş benimki.