mehtapca06 Mircan keşke mama takviyesi yapmadan bir süre daha emzirseydin ağlasa bile sadece çünkü açılıyor süt günden güne benim 15 günde falan artık sütüm çoşmustıu☺️
Mircan mehtapca06 çok mecbur kalırsam veriyorum canım onun aç kalmasına dayanamıyorum sürekli ağlıyor bide sarılık olmasından korkuyorum inşallah benimde acilicak
Minikinannsii Mircan hummana işe yarıyor, ikinci olarak bol su iç (2 Lt su +2 lt komposto) ve emzirmeye çalış bebek emdikçe artacak. Kendini motive et mutlu olmaya bak ve bolca dinlen.
Zeyneppsss Mircan solgarın süt artırıcı vitamini eczanelerde var intden alabilirsiniz onun sayesinde ben mamayı bıraktım , günde 2 lt den fazla su içtiğim halde çoğaltamamıştım cidden tavsiye ediyorum her ihtiyacı olan anneye