aLmisMomSs emzik almak istemeyen bebek hiç bir şekilde almıyor, canım. Almak isteyen ya hemen alır, ya da bir az zaman alır. Benim bebeğim de doğduktan iki hfta sonra vermeye çalıştım. Çünki o dönemlerde gaz sancıları oluşmaya başladı. Sürekli emmek istiyordu. İlk 1 hafta 10 gün falan ısrarla almadı emzik. Ben de sürekli emzirmedim. Hani diyorlar ya ağladıkca emzir falan. Hayır. Her sancısı tuttuğunda ağladıkça emziriyordum, sonra bütqn yediğini kusuyordu. O yüzden rahat yedikten sonra doyduğuna emin oluyorsam her ağladığında emziyi tuttum ağzına. Almadı çıkardı, çıkardı, en son tuttu. Şimdi emziksiz uyumuyor. Ağzından çıkarsa vay halime. Ağlıyor 😊