Mickeylover Aybuuke biz 19 günlükken olduk hiç ağlamadı ilk gün biraz inledi sonra geçti çok şükür 🙏🏻🧿 sizin neden öyle oldu ki ? Arkadaşım 5 aylık yaptırdı onun da sorun olmadı calpol verdi. Biz onu bile vermedik
MelekAnnesii Aras-ve-annesi sargiyi soktukten sonra kagit bardagin altini da kesip ikiye bolun pipiye koyup bezi oyle kapatin beze degmeyince cok aglamiyor ben ara ara calpol verdim aglamasi cok olunca sakinledi yavrum cok gecmis olsun size de
Aras-ve-annesi Kubra2423 maşallah geçmiş olsun 😊. 6 ay 21 günlük benimki artık hareketlendiği için zorlanıyoruz çok ağlıyor 🥺
Kubra2423 Aras-ve-annesi sizede maseALLAH ya aglasin sorun degil cisini yapmadi endiselendim baya neden aceba?
Piraye123 Bizde dün sünnet olduk. Gerdekten çok ağladı. Bu sabah Ta biraz ağladı ama akşama sanki hiç sünnet olmamış gibiydi çok şükür. Sanırım atlattık. Darısı başınıza. Bu arada bizde sargı yoktu direk bezini bağladık.
Aras-ve-annesi Piraye123 maşallah canm 🥰 bizde sargı var bir iki saat sonra gevşeklik bir şekilde bağladım. Bir an önce atlatsa başında dururum bebeğimin ağlamasın diye bugün tüm 6 ayın bedeline ağladı 😞
busramerve Aras-ve-annesi uyuşmamış olabilir gerçekten çünkü bebeklerin cinsel bölgeleri gelişmemiş olduğundan acısını çok hissetmiyorlar bu dönemde. Doktor bana öyle söylemişti.
Kubra2423 Aras-ve-annesi bizimkide sizinle ayni saate yaptirdik ama saat kac halen çişini yapmadi😥😥😥 nasil olucak ya cok endiseleniyorum?
Aras-ve-annesi Mutluluk canm yaa teşekkür ederim allah uzun ömürler versin kuzucuklara inşallah 🤲 doktorumuz yanında durabilirsiniz dedi ama korkudan duramadım ki ben aşılarda bile başında duramıyorum içim geçiyor eşim durdu ama ağlama sesleri hala kulağımda 😞
Aras-ve-annesi Belinayyy teşekkür ederim canm suya koyup çıkarmak basit diyorlar ama baktım huysuzlanıyor bende zeytinyağı kullanırım 😊
Aras-ve-annesi Muhammedyusuf teşekkür ederim canm bende ilk 2 saat falan açık tuttum ama bağladım sonra gevşek bir şekilde yarın açıcaz işte sargıyı. Ağlama konusuna gelince aman hiç sorma 😪
Kubraklc Biz 9 ayligiz bnde cok yaptirmak istedim ama kalbinde üfurum var ondan korktum birde bu hastalik .s sanirim hepsi bahane onun aglamasina dayanamam keske kucucukken yaptrsydim ama biraz buyuyup akli kesinxe anestezili yaptrmayo dusunuyirumm
Aras-ve-annesi Kubraklc o stresten kurtulduğum için öyle mutluyum ki. Ne zaman nasıl olcak derken pat diye oluverdi bide bir an önce iyileşse 😐
Aras-ve-annesi Aybuuke iyice ıslatıp yaplayıp öyle çıkarıcam zaten sargısına o kadar çok krem falan sürmüşler hastanede baktım az önce yapışmamış belki canı çok acımaz 🤔
Mervemerveesk Aras-ve-annesi uf ya bizim de yaptırmamız lazım ve ben de bundan korkuyorum, çok ağlayıp helak olmasından😪
Aras-ve-annesi Kubra2423 ama bir sorun olmalı 😧 lütfen doktorunuza ulaşın. Konuştuysanız ve normaldir dediyse neyse de yapmamış olması tuhaf değil mi .?