Vegaferonda şeker var paraben var deiyonize su var var da var zararlı her şey. Bestiron aldım ben temiz içerikli bunda zeytinyağı olduğu için kabızlığa neden olmasın diye sidefer yerine bunu tercih ettim. Bir de C vitamini var C vitamini demiri daha iyi tutar diye bestiron daha iyi geldi bana. 10 gündür kullanıyorum çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı.