Fatma4647 Arkadaşlar bazen öyle bi noktaya geliyorum ki bebeğim gülerken benimle bişeyler konuşurken istemsizce ağlamaya başlıyorum başka kimler var bakalım öyle olan🤩
AlmilaDoga Fatma4647 analık biraz delilikmiş evlat olunca anladım 😅🤲🏼 Böyle deliliğe can feda ooooy 🥰
gulsahbaydemir Fatma4647 bende öyleyim 😁 3 hafta önce falan doğum gününü kutladık ağlamamak için zor tutmuştum kendimi duygulanmıştım 😂
mell-k Bende aynı şekilde masum bakışlarına bakıp bile ağlıyorum, ağladığında ağlıyorum. Bazen acaba ben güçsüzmüyüm niye ağlıyorum diye düşünüyorum.45 günlük oldu oğlum. 40ı çıktı loğusalık bitti diyorlar ama hala göğsümde bişi oturuyor sanki.