Azrabenan_ Merhabalar Bir sorum olacaktı kızım doğalı 12 gün oldu. Göbeği 4.gün düştü ancak hala kan geliyor az da olsa bu sorunu yaşayan var mı acaba?
zehrahifa Azrabenan_ bnm kızımafa oldu. Doktor gobegıne bir sey sürüyor kurusun dıye bırde k vitamını asısı vuruyorlar. Bence ıhmal etmeyn
EsraAltay Azrabenan_ benimde bebeğimin göbeği düştükten sonra doktor muayenesinde kanamıştı doktor iğne yaptırmıştı
serebro Benim bebegimde de akıntı gibi birşey olmuştu doktor kibrit çöpü gibi birşeyle göbek deliğinin içine birşey sürmüştü 1 2 güne geçmişti sonra
SevgiLina_ Azrabenan_ canim bizdede oyleydi mutlaka gotur k vitamni yapiylr bi de yakiyolr gümüs nitratla