Birkucukeylulmeselesi aLmisMomSs 15-20 günlükken y biogaia ya başladık 1 aylıktı yanına sap samplx aldık
Seramsera aLmisMomSs oğlum akşam saatlerinde çok ağlıyordu o yüzden saat 21 oldumu veriyordum tabi tok karına sabahlarıda sabsimlax ve agulina veriyordum
ozge3747 aLmisMomSs Ben ne aç ne tok şekilde veriyordum mesela emzirdilten bir yarım saat sonra falan. Sab simplexi günde iki kez 15 er damla, bio gaia yı da günde bir kez aynı saatte 5 damla veriyordum ama aynı saatte vermeniz önemli
ozge3747 Gtfssdh Hayır normali 20 damla zaten ben 15 veriyordum eczacıya ya da doktora sorarsanız o da o şekilde söyler. Daha az verirseniz etkisini göremezsiniz. Ama siz doktorunuz kaç damla dediyse o kadar verin
Gtfssdh ozge3747 doktor vermek istemedi ama gazdan yemiyor etmiyor eczacıda sabah 3 akşam 3 demiş o da çok az değil mi ya
ozge3747 Gtfssdh 3 damla çok çok az hiçbir etkisini görmezsiniz. Prospektüsünde bile 15-20 damla diyor. Ben sabah akşam 15 er damla bir de gün içinde çok gazlı olduğunda da öğlen bir 5 damla daha veriyordum bir yan etkisini görmedim. Siz bilirsiniz yine de
annebusesi aLmisMomSs tam anlamıyla10 günü geeçerse işe yaramıyor demek oluyor genelde 3 gün içibde etki görmeye başlarsınız 😊