Rbsss Bittersweet bi doktordan duymuştum annenim gribi bebeğe bulaşmazmış Sizin sütünüzden bağışıklık kazanırmış ☺️
umaydilara Özellikle emzirirken ama genelde maske taktım ve 3 saate bir maskemi yenşsiyle değiştirdim. Bebeğimide sürekli emzirdim.çünkü sütüm onu koruyordu. İlaç alamadığım ve antibiyotik kullabmak istemediğimden soğanı rendeledim bşr tülbentle sıktım suyunu içtim. Baktım vebeğim hapşuruyor ve burnu akıyor hemen serumfizyılojikle burnu temizledim ve 2 damla sopan suyunu sütüme karıştırıp bebeğimede içirdim.(risk belki ama ilaç ve hatta antibiyotik içmesi bedebi içşn daha ağır bence) onun hastalıpı başlamadan bittii benimkide 2 günlük soğan suyu tedavisi ile geçti. Bol bol su içmek öok önemli bide
Poludyavam Merhaba bendede geçmek bilmeyen bir grip durumu hakimdi antibiyotik kullanıp bebeğime zarar vermek istemediğim için maske ile ona yaklaştım, emzirmeyi asla kesmedim ki sütümden bağışıklık kazansın diye. Sık sık el temizliği, sarımsağı minik minik kıyıp balla karıştırıp yedim boğazlara öksürüğe iyi geldi ancak durum sinüzite döndü baş ağrısından da duramaz hale gelince mecburen doktora gittim ve serum ile iğne sayesinde bir günde toparladım. Ek olarak bebeğe zararı olmayacak türden ilaçlar verilse de sadece Parol ü kullandım ve bu ikinci günüm şükür ki atlattım. Kesinlikle bir uzmandan destek almak ve emzirdiğini paylaşmak çok önemli, ihmal etmemek gerek.